Produkty oferowane przez sklep phonetecor.pl są nowe?
Wszystkie oferowane produkty są nowe i oryginalnie opakowane. Nie oferujemy towarów powystawowych ani produktów w uszkodzonej obudowie.
Czy można osobiście odebrać zamówione przez siebie towary?
Niestety, obecnie nie oferujemy takiej możliwości.
Czy wystawiane są faktury VAT?
Tak, każdy klient otrzymuje od nas fakturę VAT.
Czy potwierdzenie przelewu przyspieszy realizację zamówienia?
Tak, po przesłaniu takiego potwierdzenia na adres sklep@phonetecor.pl od razu przystępujemy do realizacji zamówienia.
W jakich godzinach można składać zamówienia?
Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę każdego dnia w ciągu całego roku.
Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar?
Standardowo produkty dostarczane są w przeciągu 1 - 3 dni.
Czy można zwrócić zakupiony towar?
Kupującym przysługuje prawo do zwrotu oraz reklamacji przesyłki. Szczegóły znajdują się w Regulaminie Reklamacje i zwroty.
Jakie są koszty dostawy paczki?
Aktualne koszty dostawy widoczne są w zakładce Dostawa. Aby sprawdzić, jaki będzie koszt Twojego zamówienia i dostawy, możesz dodać wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybrać formę dostawy i płatności.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.