do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

W Phonetecor.pl przykładamy ogromną uwagę do jakości naszych produktów, ale wiemy, że nawet najlepszym zdarzają się wpadki. Z tego powodu przewidujemy 14 dni na zwrot towaru, bez podania przyczyny. W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. W obu sytuacjach zadowolenie klienta jest naszym priorytetem.

Jeśli zdecydujesz się zwrócić nam zamówiony produkt lub zwrócisz uwagę, że zakupiony przez Ciebie artykuł jest uszkodzony, wykonaj kolejne kroki:
  1. Niezwłocznie poinformuj nas o tym pisząc maila na adres sklep@phonetecor.pl
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, który możesz pobrać tutaj.
  3. Wypełniony formularz, wraz z dowodem zakupu, dołącz do zwracanego/reklamowanego produktu i wyślij paczkę na adres:

    phonetecor.pl
    al. Rzeczypospolitej 8/415
    80-369 Gdańsk

Przesyłki pobraniowe i paczkomatowe nie będą akceptowane.

Od momentu otrzymania towaru mamy 14 dni kalendarzowych na podjęcie decyzji o przyjęciu zwrotu/reklamacji. Jeśli w tym czasie nie zostanie wysłana żadna odpowiedź (wiadomość email, paczka z towarem, albo zwrot pieniędzy) skontaktuj się z nami.

Więcej o procesie reklamacyjnym przeczytasz tutaj.

 

Reklamacje produktów zakupionych na stacjach paliw i innych punktach sprzedaży

Phonetecor.pl obsługuje wyłącznie zwroty i reklamacje produktów zakupionych bezpośrednio na stronie sklepu. Wiemy jednak, jak ciężko jest dochodzić swoich praw, gdy produkt zakupiło się w punkcie dystrybucji, dziesiątki kilometrów od domu, dlatego jeśli twoja reklamacja nie została zaakceptowana przez sprzedawcę, napisz do nas na adres sklep@phonetecor.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl