UWAGA! SCHEMAT ZWROTÓW DOTYCZY TYLKO PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE PHONEDECOR.PL.
INFORMACJE NA TEMAT REKLAMACJI PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W SPRZEDAŻY FIZYCZNEJ ZNAJDUJĄ SIĘ NIŻEJ, W SEKCJI "REKLAMACJE"
W Phonetecor dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty były najwyższej jakości. Wiemy jednak, że nawet najlepszym zdarzają się wpadki, dlatego przewidujemy 14 dni na zwrot towaru, bez podania przyczyny i w pełni respektujemy zgłoszenia reklamacji. W takich sytuacjach dokładamy wszelkich starań, aby cały proces przebiegł szybko i satysfakcjonująco.
Jeśli zdecydujesz się zwrócić nam zamówiony produkt, wykonaj kolejne kroki:
- Niezwłocznie poinformuj nas o tym pisząc maila na adres sklep@phonetecor.pl
- Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, dostępny do pobrania tutaj
- Wypełniony formularz, wraz z dowodem zakupu, dołącz do zwracanego/reklamowanego produktu i wyślij paczkę na adres:
phonetecor.pl
ul. Wały Piastowskie 1/1508
80-855 Gdańsk
Przesyłki pobraniowe i paczkomatowe nie będą akceptowane.
Od momentu otrzymania towaru mamy 14 dni kalendarzowych na podjęcie decyzji o przyjęciu zwrotu/reklamacji. Jeśli w tym czasie nie zostanie wysłana żadna odpowiedź (wiadomość email, paczka z towarem, albo zwrot pieniędzy) skontaktuj się z nami.
Więcej informacji znajdziesz klikając tutaj
Reklamacje
Sklep Phonetecor.pl obsługuje reklamacje produktów zakupionych bezpośrednio w sklepie. Wiemy jednak, że proces reklamacyjny nie zawsze jest łatwy i szybki, szczególnie gdy produkt został zakupiony wiele kilometrów od domu. Jeśli skontaktowałeś/aś się z punktem sprzedaży w kwestii reklamacji i proces ten nie przebiegł po twojej myśli, skontaktuj się z nami pisząc na adres sklep@phonetecor.pl