do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

UWAGA! SCHEMAT ZWROTÓW DOTYCZY TYLKO PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE PHONEDECOR.PL.
INFORMACJE NA TEMAT REKLAMACJI PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W SPRZEDAŻY FIZYCZNEJ ZNAJDUJĄ SIĘ NIŻEJ, W SEKCJI "REKLAMACJE"

W Phonetecor dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty były najwyższej jakości. Wiemy jednak, że nawet najlepszym zdarzają się wpadki, dlatego przewidujemy 14 dni na zwrot towaru, bez podania przyczyny i w pełni respektujemy zgłoszenia reklamacji. W takich sytuacjach dokładamy wszelkich starań, aby cały proces przebiegł szybko i satysfakcjonująco.

Jeśli zdecydujesz się zwrócić nam zamówiony produkt, wykonaj kolejne kroki: 

  1. Niezwłocznie poinformuj nas o tym pisząc maila na adres sklep@phonetecor.pl
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, dostępny do pobrania tutaj
  3. Wypełniony formularz, wraz z dowodem zakupu, dołącz do zwracanego/reklamowanego produktu i wyślij paczkę na adres: 

phonetecor.pl
ul. Wały Piastowskie 1/1508
80-855 Gdańsk

Przesyłki pobraniowe i paczkomatowe nie będą akceptowane.

Od momentu otrzymania towaru mamy 14 dni kalendarzowych na podjęcie decyzji o przyjęciu zwrotu/reklamacji. Jeśli w tym czasie nie zostanie wysłana żadna odpowiedź (wiadomość email, paczka z towarem, albo zwrot pieniędzy) skontaktuj się z nami.

Więcej informacji znajdziesz klikając tutaj

 


 

Reklamacje

Sklep Phonetecor.pl obsługuje reklamacje produktów zakupionych bezpośrednio w sklepie. Wiemy jednak, że proces reklamacyjny nie zawsze jest łatwy i szybki, szczególnie gdy produkt został zakupiony wiele kilometrów od domu. Jeśli skontaktowałeś/aś się z punktem sprzedaży w kwestii reklamacji i proces ten nie przebiegł po twojej myśli, skontaktuj się z nami pisząc na adres sklep@phonetecor.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl